Type what you are searching for:

Bestellen, betalen & retourneren


 

Retourvoorwaarden

Retouren & Service

Toch niet tevreden over de aanschaf van uw horloge, sieraad of luxe accessoire? Dat is vervelend, maar lossen we zeker op – zoals u van ons mag verwachten. Wij willen bovenal dat u als klant blij bent met uw aankoop.

Heeft u een horloge, sieraad of accessoire gekocht via onze webshop op www.vanhell-juweliers.nl dan geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen ingaande op de dag nadat u het product heeft ontvangen. Ook kunt u uw bestelling retourneren of omruilen in één van onze winkels in Amersfoort of Apeldoorn. In verband met veiligheidsoverwegingen geven wij geen contant geld terug in onze winkels.
Het product in de originele verpakking dient in originele staat te zijn: oftewel het product mag niet beschadigd of gedragen zijn, uiteraard mag het product wel gepast zijn. Indien mogelijk verzoeken wij u de artikelen te retourneren met aangehecht onze bedrijfsnaam-etiket of deze los mee te sturen. Tevens verzoeken wij, indien mogelijk, het artikel in de originele verpakking te retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product dat is aangeschaft via de webshop?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van een product dat is aangeschaft via de webshop, als u gebruikmaakt van onderstaande verzendwijze.

Waar kunt u een product retourneren dat is aangeschaft via de webshop?
U kunt het artikel in één van onze winkels inleveren of neemt u contact met ons op, dan maken wij een afhaalopdracht en zal uw pakket worden opgehaald door Mikropakket op het door u gewenste adres.

Gratis retourneren via één van onze winkels:
1. Vul het retourformulier in dat u heeft ontvangen bij de levering.
2. Dit formulier, de webshop kassabon en het artikel in originele staat neemt u mee naar de winkel.
3. In de winkel kunt u het product inleveren
4. Het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment van ontbinding, teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid, tenzij u betaald heeft met een cadeaukaart of voucher. In dat geval ontvangt u voor het bedrag wat betaald is met een cadeaukaart/voucher, een nieuwe cadeaukaart/voucher.

Retour sturen via Mikropakket:
Retouradres:
1. Vul het retourformulier in dat u heeft ontvangen bij de levering.
2. Plaats het retourformulier en het artikel in originele verpakking in de verzenddoos.
3. De Mikropakket koerier neemt zelf een retouretiket mee en plakt dat op de verzenddoos.
4. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment van ontbinding, teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid, tenzij u betaald heeft met een cadeaukaart/voucher. In dat geval ontvangt u voor het bedrag wat betaald is met een cadeaukaart/voucher, een nieuwe cadeaukaart/voucher. Wij wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen.

 


 

Betaalinformatie

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Alle prijzen van de producten die via onze webshop worden verkocht zijn inclusief BTW. De meeste betaalmethoden zijn gratis, maar niet allemaal, omdat derde partijen ons soms ook kosten in rekening brengen. Hieronder vindt u een overzicht van de mogelijkheden die wij u bieden.
Betaalwijze: (GRATIS)
1. Contant in onze winkels
2. Ideal
3. SEPA
4. PayPal
5. CreditCard
6. Pinnen in onze winkels

Wat is de verwachte levertijd van uw bestelling?
Voor alle gevallen waarbij u direct betaald of een overeenkomst voor betalen achteraf aangaat, geldt dat als u voor 17.00 uur besteld en betaald, u het product 2 dagen later in huis heeft. Hiervoor dienen wel de door u bestelde producten direct uit voorraad leverbaar te zijn. Mocht dit niet aan de orde zijn dan kan een langere levertijd gelden. Op onze website wordt aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is, dan wel wat de verwachtte levertijd is.

Hoe betaalt u via iDeal?
Direct online betalen via uw eigen bank. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.

Hoe betaalt u via SEPA?
Deze Europese Incasso (ook wel SEPA Direct Debit) maakt het zakelijke partijen mogelijk om euro bedragen te incasseren van rekeninghouders bij Nederlandse banken en alle andere banken binnen Europa. U kunt uw bestelling in de webshop betalen middels deze Europese Overschrijving, ook wel een SEPA-betaling genoemd. Voor overboekingen gebruikt u altijd het IBAN als rekeningnummer.

Hoe betaalt u via PayPal?
Paypal is een wereldwijd betaalsysteem dat particulieren, webwinkels en veilingsites gebruiken. Om gebruik te kunnen maken van PayPal moet u zich aanmelden met een e-mailadres. U betaalt met uw bankrekening, creditcard of een PayPal-rekening (waar u een tegoed op plaatst).

Hoe betaalt u met een CreditCard?
U kunt uw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: MasterCard , VISA en American Express. Wanneer u voor deze betaalmethode kiest, vult u het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.

 

Om uw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt uw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen. Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd.